miércoles, 27 de junio de 2012

O misterio do gato dourado


                    Casa onde se atopou o fragmento que se reproduce                                                          Sontrepador 2011-2012
[........]
-Seclogon, está seguro disto?
-Claro. Desafiáronnos. Recibimos unha carta na que di: “Querido Seclogon, oín que todo o mundo fala de vostede. Seguro que será quen de descubrir o misterioso roubo do gato de ouro”.
Guasón, aceptaremos claro está.
-Xa chegamos á mansión Laring. Entremos.
-Benvidos señores. Eu son a doutora Anna e estes son os meus fillos, o psicólogo Raul, a peiteadora Lama e o meu marido Enrique.
-Señora, poderíanos dicir qué ocorre.
-Claro. Roubáronnos o gato de ouro que decoraba a nosa mansión. A pasada noite, un ruído despertounos. Cando fomos á sala, o gato non estaba.
-Quen é ese mozo das escaleiras?
-O meu fillo Antón. Sen traballo e endebedado ate as cellas.
-Grazas nai. Son un gran seguidor dos señores Seclogon e Guasón.
-Podemos ver a escena do crime?
-Claro. É a porta da dereita.
-Mira Guasón, unha pegada na fiestra. O culpable debeu fuxir por aí. Tamén hai unha carta. Está en inglés.
-Seclogon, xa sabes quen foi?
-Guasón, reúneos a todos no comedor.
-Señor Seclogon, seguro que xa sabe vostede quen foi? Seguro que foi o meu fillo Antón.
-Por que eu? Vostede, madre, tamén ten débedas!
-Non foi el. Quixo acusalo pero el non puido ser. El non sabe inglés.
-Entón foi a miña filla.
-Non foi ela. O culpable quixo acusala pero ela tampouco sabe inglés.
-É certo. Nunca aprendín.
-O culpable é o seu marido Enrique.
-É certo. O gato dourado está no meu cuarto.
-Por que padre?
-Pola indemnización. O gato está asegurado. Como o soubo Seclogon?
-Porque vostede ten un nome de orixe xermánica, pero tamén sabe inglés, e latín...pero o seu xeito de falar delatouno. A carta que recibimos poñía “o gato dourado”. Vostede é o único que lle chama así. Os demais falan do gato de ouro.
Á media hora, chegou a policía e detivo ao señor Enrique.

                                                                 Doild, curso 2011-12, 1º de ESO


No hay comentarios:

Publicar un comentario